Saturday, April 25, 2009

歌名:过后

Hi pple... here is another job that i like it very much.. bt i lost my lyric.. so i try to recall what i had wrote and modified some of the lyric, hope the modification is good.. I just update half or 1st part of the chrous.. future will finish the full song!!

歌名:过后

今天晚上 是我的生日
对着蛋糕想起我们从前欢笑
我的泪滴以滑落了
这种感觉以开始已经不陌生了

对这相片 对着你傻笑
我还不相信你已不再我身边
我的心情不能承受
那没有你的日子我不懂怎样过

你答应我载下星星过后的天空
你告示我天空会很光明
你对我的心没有人能代替

No comments: