Sunday, September 14, 2008

开始改变

Long time never put up new song.. recently came out this idea from friend and to write out this song.. hope you all like it.. See you able to get the story, however it is an incomplete still got 2nd part same as the previous song... :)

歌名:开始改变

我知道我已犯了错
还伤害了一个脆弱的心
我知道解释不能改变一切
请让我在心里面受罪

不能时光倒流
不能让你再相信
不能让你完全爱我一辈子

只想要你能原谅
只想从新再开始
只想好好真的 爱你多一次

Baby 请你不要再哭泣
我知道你不要任何解释
Oh baby 请你给我一个机会
我一定不会让你难过

不能忘掉这份记忆
不能彌補我的错哦
我现在终以明白已开始改变

No comments: