Monday, September 29, 2008

十秒钟的爱情

hey guys.. sorry to keep you guys wait.. This is another song that i feel tat it is one of the best producing i did. it is a true story.. from where.. haha.. Me? friend? or some where... you guys gauge it yourself bah... Actually have the tune by myself.. but.. my singing real suck.. so too bad la.. haha.. hope you all like it...

abit of the story, it is a love story within the 10 second.. haha. cheer!!

歌名:十秒钟的爱情

相见你的时候 感觉像一场梦
遇见你的行踪 心情依然沉重
不知是你还是我
发出的信息得感动
选择你不会是我的错

失去方向的爱 让我感到矛盾
将要离别的爱 心情觉得痛苦
不是你错还是我
这段感情将要错过(结束)
我不想那么得这样过(错过)

我不想告别你给 的幸福
在那十秒钟的爱情两个人苦
不管是相爱或离开都是那么的痛苦
别在那十秒钟里一个人痛哭

我不想看见你那 么痛苦
在这十秒钟的爱情两个人哭
不管是恋爱或分开我们都要有幸福
请你不要在那十秒钟里痛苦

No comments: